دویست و چهل و پنج روز از جنگ و تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و کشتاردسته جمعی و نسل کشی در این منطقه می گذرد، آمار هولناک منتشر شده از این جنگ، اوج جنایات جنگی و ضد بشری اشغالگران را نشان می دهد.

آمار هولناک از جنایات اشغالگران پس از «۲۴۵» روز جنگ / حجم بمب‌های ریخته شده بر سر مردم غزه فراتر از جنگ جهانی دوم!

آمار هولناک از جنگ مستمر رژیم صهیونیستی برای نسل‌کشی و کشتار دسته جمعی مردم غزه به این شرح است:

ارتش رژیم اشغالگر طی این مدت، سه هزار و ۲۷۶ مورد کشتار دسته جمعی مرتکب شده است.

طی این مدت، ۴۶ هزار و ۷۳۱ نفر شهید و مفقود شده اند که آمار مفقودان، ۱۰ هزار نفر اعلام شده است.

جنگ اسرائیل با کودکان؛ تراژدی دردناک مرگ براثر گرسنگی در غزه

از ابتدای جنگ تاکنون، ۱۵ هزار و ۵۱۷ کودک شهید شدند، ۳۳ کودک بر اثر گرسنگی به شهادت رسیدند. ۱۰ هزار و ۲۷۹ زن، ۴۹۸ امدادرسان و ۱۴۷ خبرنگار شهید شدند. آمار مجروحان هم به ۸۳ هزار و ۵۳۰ نفر رسیده که ۷۰ درصد آنها کودک و زن هستند.

اشغالگران طی این مدت، ۷ گور دسته جمعی در داخل بیمارستانهایی که اشغال کردند، حفر کردند به طوری که تاکنون ۵۲۰ شهید در این گورهای دسته جمعی دفن شده اند.

صهیونیستها طی این مدت، ۱۵۰ مرکز اسکان آوارگان را هدف قرار دادند.

در جنایات مستمر رژیم صهیونیستی، ۱۷ هزار کودک پدر و مادر یا یکی از آنها را از دست داده و یتیم شده اند.

بر اساس این گزارش آماری، ۳۵۰۰ کودک به سبب سوء تغذیه و کمبود غذا در معرض مرگ قرار دارند.

این گزارش حاکی است که ۱۱ هزار مجروح نیاز به درمان در خارج از غزه دارند. ۱۰ هزار بیمار سرطانی هم با مرگ دست و پنجه نرم می کنند و به درمان نیاز دارند.

دیگر آمار رعب آور از جنگ و جنایات مستمر رژیم صهیونیستی در نوار  غزه به این شرح است:

مبتلا شدن یک میلیون و ۴۷۷ هزار نفر از مردم به بیماریهای واگیردار به سبب آوارگی مستمر

نبود خدمات رسانی بهداشتی، ۶۰ هزار زن باردار را در معرض خطر قرار داده است.

به سبب ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود دارو به نوار غزه، ۳۵۰ هزار بیمار که دچار بیماریهای مزمن هستند، در معرض خطر قرار دارند.

در خلال جنگ نسل کشی که رژیم صهیونیستی به راه انداخته، پنج هزار نفر از ساکنان نوار غزه بازداشت شده و در زندانهای اشغالگران به سر می برند.

آوارگی دو میلیون نفر در نوار غزه، بازداشت ۳۱۰ نفر از اعضای کادر درمان در حملات صهیونیستها، بازداشت ۲۰ خبرنگار، تخریب ۱۹۲ ساختمان دولتی در بمباران مستمر،تخریب کامل ۱۱۰ مدرسه و دانشگاه، تخریب جزئی ۳۱۹ مدرس و دانشگاه، تخریب کامل ۶۰۴ مسجد، تخریب جزئی ۲۰۰ مسجد، تخریب سه کلیسا، تخریب کامل ۱۳۸ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی، تخریب جزئی ۴۵۳ هزار واحد مسکونی از دیگر آمار رعب آور جنایات مستمر صهیونیستها است.

اشغالگران طی این مدت، ۷۹ هزار تُن مواد منفجره و بمب بر سر مردم غزه ریخته اند.

طی این مدت از جنگ، ۳۳ بیمارستان و ۵۵ مرکز بهداشت به سبب حملات سنگین اشغالگران از مدار خدمت رسانی خارج شده است.

اشغالگران طی این مدت از جنگ، ۱۶۰ مرکز بهداشت و ۱۳۱ آمبولانس را هدف قرار داده اند و ۲۰۶ مرکز باستانی و میراث فرهنگی نوار غزه را ویران کرده اند.

این گزارش آماری حاکی است که تاکنون ۳۳ میلیارد دلار خسارت مستقیم در نتیجه این جنگ تمام عیار صهیونیستها به نوار غزه وارد شده است که این آمار اولیه است.

حجم بمب‌های ریخته شده بر سر مردم غزه فراتر از جنگ جهانی دوم

یک گزارش غربی فاش کرده است که حجم بمب‌هایی که رژیم صهیونیستی بر سر مردم نوار غزه ریخته است، از جنگ جهانی دوم فراتر رفته است.

یک گزارش مشترک تهیه شده توسط دیده‌بان حقوق بشر اروپا – مدیترانه، روزنامه نیویورک تایمز و دانشگاه هامبورگ اشاره به آن دارد که تعداد بمب‌های استفاده شده علیه نوار غزه توسط اشغالگران صهیونیست از تعداد بمب‌های مورد استفاده در جنگ جهانی دوم بیشتر شده است.

این گزارش حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی با بیش از ۷۰ هزار تُن بمب نوار غزه را هدف قرار داده است. این میزان بمب از اکتبر گذشته علیه نوار غزه استفاده شده که از تمام بمب‌های مورد استفاده در جریان جنگ جهانی دوم بیشتر است.

در این گزارش مقدار بمب‌های استفاده شده به شرح ذیل آمده است:

نوار غزه: ۷۰ هزار تُن

لندن: ۱۸ هزار و ۳۰۰ تُن (۱۹۴۰-۱۹۴۱)
هامبورگ: هشت هزار و ۵۰۰ تُن (۱۹۴۳)
درسدن آلمان: سه هزار و ۹۰۰ تُن  (۱۹۴۵)

رابرت اوپنهایمر فیزیکدان آمریکایی که رسانه‌ها از وی به عنوان پدر بمب اتمی یاد می‌کنند برای تولید این بمب و فاجعه رخ داده توسط آن عذرخواهی کرد زیرا استفاده از آن در پایان جنگ جهانی دوم باعث کشته شدن ۱۴۰ هزار نفر در هیروشیما و ۸۰ هزار نفر در ناکازاکی شد و آثار زیست محیطی مخربی بر جای گذاشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.